
ایجاد یک لیست
به زبان ساده این لیست شامل افرادی است که تصمیم می گیرند در لیست شما قرار بگیرند، زیرا آنها علاقمند به مطالب و آنچه شما ارائه میدهید هستند. شما میتوانید از این لیست برای هدفمندی و پیشبرد بهتر وبسایت خود استفاده نمایید. پس یک لیست برای خود تهیه نمایید.
لینک ها – لینک های یک طرفه
یکی از مطمئنترین راه ها برای گرفتن رتبههای بالای لیست موتورهای جستجو براساس کلمات کلیدی خاص، داشتن “لینک های یکطرفه” از وبسایتهایی با رتبه بالا که مطالب آن نیزمرتبط با وب سایت شما باشد. این یک روش خوشایند برای گوگل بوده و به لینکهای یک طرفه به عنوان یک امتیاز برای وبسایت شما نگاه میکند.
نوشتن مقاله
نوشتن مقاله یکی از استراتژیهای مناسب برای وبسایت شما، نوشتن مقاله است. بنابراین این کار باعث بالارفتن رتبه وبسایت توسط کلمات کلیدی خاص و اصلی میشود. موضوع مقالات می تواند:یک) موضوعات مورد علاقهء شما، هدفمند و مرتبط با وب سایت دو) کلمات کلیدی هدفمنددر انتهای مقالات یک “کادر مرجع” وجود دارد که آن کادر برای قرار دادن لینک اصلی مقاله جهت پیوند با وب سایت شما است! در آنجا محلی برای قرار دادن “لینک های متنی کلمات کلیدی” وجود دارد که در این لینک ها امکان کلیک کردن بر روی کلمات کلیدی شما نیز وجود دارد. گوگل لینک هایی که دارای کلمات کلیدی قابل کلیک کردن هستند را دوست دارد. شما هم که دوست دارید مورد پسند گوگل باشید!
اطلاع از اهداف مخاطب
شما برای درک بعضی مسائل در مورد خریداران معمولی دارید، اما مسئله مهمتر برای دانستن این است که “این افراد از چه کلمه کلیدی برای جستجوی محصولاتی که شما ارائه می دهید، استفاده می کنند” در مورد مطالب و محتوای وب سایت خود غفلت نکنید، این مطالب باید حتماً مرتبط با اهداف مخاطبان شما باشد. در صورتی که وب سایت شما بسیار آموزنده و جالب برای این افراد باشد، حتماً به وب سایت شما باز خواهند گشت.
بهینه سازی وب سایت
بازاریابان موتورهای جستجو به دنبال ترافیک هدفمند برای وب سایت هایی هستند که بر اساس بهینه سازی موتورهای جستجو پایه گذاری شده اند. بهینه سازی وب سایت باعث ایجاد مطالب مرتبط و مناسب در قالب مقالات و نوشته می شود.این مسئله و تلاشهای شما برای ساخت و ایجاد بک لینک باعث قرار گرفتن صفحات وب سایت شما در بالای لیست رتبه می شود. در نتیجه ترافیک هدفمند زیادی به سمت وب سایت شما به جریان می افتد.
این یک تجربه بسیار بزرگ است که می توانید برای کسب و کار وبسایت شما بسیار سودمند باشد. یکی از چیزهایی که ما در مورد ترافیک هدفمند وب سایت از موتورهای جستجو می خواهیم، ایجاد یک چشمانداز با کیفیت بالا و رایگان برای وب سایت است. و در نهایت : وبسایت خود را برای ترویج یک محصول و یا خدمات به عنوان آیتمهای اصلی وبسایت طراحی کنید. مخاطبهای خاص خود که علاقمند به محصولات و یا خدمات شما هستند مشخص کنید و برای جذب آنها به وبسایت برنامهریزی کنید. عنوانهایی که خدمات و محصولات شما را بهتر معرفی کند انتخاب کرده و همچنین جذاب بودن آنها مهم است. یک جریان ثابت از محتوای رایگان برای مثال محتوای آموزشی رایگان، بر روی وبسایت شما و اضافه کردن مطالب جدید (در انتخاب نوع مطالب سعی کنید مطالبی که کمتر به آنها پرداخته شده باشد انتخاب کنید و یا بهتر از موارد موجود به آنها بپردازید.) و از بازدیدکنندگان برای دیدن مطالب جدید دعوت کنید. (در کنار حفظ بازدیدکنندگان قدیمی سعی کنید افراد جدیدی را برای مشاهده مطالب دعوت کنید)