سئوسایت

بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن بر سئو سایت

بازاریابی اینترنتی چه تفاوتی با نام تجاری اینترنتی دارد؟ کدام یک تاثیر بیشتری بر سئو سایت و مشتریان و برندشما میگذارند؟ نام تجاری دیجیتال اصطلاحی است برای توصیف تمام روش های مختلفی که یک کسب و کاربرای مشتریان آنلاین خود در نظر می گیرد استفاده می شود.که شامل تعدادی از جنبه های مختلف بازاریابی از جمله سئو، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، بازاریابی اینترنتی ،رسانه های اجتماعی است مزایای زیادی برای نام تجاری دیجیتال وجود دارد. در این قسمت از آموزش سئو با ما همراه باشید.
بازاریابی اینترنتی در مقابل نام تجاری

هنگام تمایز بین نام تجاری و بازاریابی اینترنتی وجود دارد، باید نگاه دقیق تری به تاکتیکهایی که در جهت ارتقاء یک نام تجاری و یک استراتژی بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته شده است، بیاندازید. هنگامی که شما از طریق کانال های دیجیتال بازاریابی می کنید، در حال تحقیق، ایجاد علاقه، ایجاد تقاضا و ارتقاء خدمات و محصولات خود هستید. از سوی دیگر، هنگامی که شما با استراتژی نام تجاری آشنا می شوید، افزایش آگاهی از نام تجاری، ارائه خدمات با کیفیت به مخاطبان خود و ایجاد ارزش ویژه برند سازی می کنید. شما می خواهید محصولات و خدمات را از یک نام تجاری که مردم به آن اعتماد می کنند به فروش برسانید.

استراتژی نام تجاری ساده نیست، فقط به مخاطبان خود می گویند که محصول یا خدمات خود را بخرند، زیرا این امر بهتر از رقابت است. شما باید قادر به بیان حقیقت و ارزش محصولات و خدمات و هویت نام تجاری خود باشید تا مصرف کننده بتواند خود را ببیند. شما مصرف کنندگان را تحت فشار قرار نمی دهید، شما ویژگی های نام تجاری را عنوان میکنید تا افراد خود تصمیم بگیرند.

بهینه سازی موبایل: تقریبا این روزها هر کس یک تلفن همراه دارد بنابراین بهینه سازی محتوای شما برای این رسانه ضروری است. برآورد شده است که تا ۴۰ درصد از مصرف کنندگان یک صفحه فرود را ترک می کنند اگر سایت برای یک پلت فرم تلفن همراه بهینه سازی نشده باشد. بنابراین، آن دسته از شرکت هایی که از نظر تلفن همراه دوستانه هستند، در موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد روابط قوی با مشتری و ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی می باشند.

صداقت: مشتریان نمی خواهند خسته و خشن باشند؛ آنها فقط می خواهند مطمئن باشند که با یک شرکت معتبر که باز و صادقانه برخورد می کند برخورد می کند. شرکت هایی که می توانند خود را به عنوان معتبر و قابل اعتماد نشان دهند، به احتمال زیاد بیشترین موفقیت را با مشتریان دارند.

شبکه اجتماعی: رسانه های اجتماعی در حال حاضر بزرگ ترین راه های ارتباطی میان افراد با اهدافشان است. در ایالات متحده تنها بیش از سه چهارم جمعیت حداقل عضو یک شبکه اجتماعی هستند. هنگامی که به شرکت های در حال توسعه استراتژی برند دیجیتالی خود می رسند، رسانه های اجتماعی اغلب یکی از اولویت های مورد بحث هستند. اما مراقب باشید که کدام شبکه ها برای شما پیش می آید. در حالی که برخی ازشبکه ها مانند LinkedIn و Instagram به طور پیوسته رشد می کنند، دیگر شبکه ها مانند توییتر به خوبی نمیتوانند تاثیر گذار باشند

ویدئو: ویدئو در میان نسل جوان بسیار محبوب است و راهی فوق العاده برای کسب تبلیغات و تبلیغ برند شما برای بازاریابی اینترنتی است.

رتبه بندی سئو سایت: علاوه بر کمک به مشتریان در مورد آنچه که در مورد همه شرکت هاست،، نام تجاری دیجیتال به ایجاد رتبه های مثبت کمک می کند. گوگل به سرعت اعتماد بسیاری از شرکت ها را به دست می آورد و کسانی که می خواهند کسب و کارهای نام تجاری دیجیتال خود شناخته شوند، باید سخت تلاش کنند تا در بالاترین سطح قرار گیرند.

یک کمپین تجاری با نام تجاری دیجیتال یک گام حیاتی در ساخت هر کسب و کار موفق است. به همین دلیل مهم است قبل از شروع یک استراتژی جامع برند دیجیتالی داشته باشید. نه تنها کمپین نام تجاری خوب به شما اجازه می دهد که محبوبیت شرکت خود را افزایش دهید، بلکه همچنین شما را قادر می سازد رابطه بسیار قویتری با مشتری خود ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، بازاریابی دیجیتال چیزی است که می تواند انجام شود، اما نام تجاری دیجیتال نشان می دهد که شما چه کسی هستید.

تاثیرات داشتن یک نام تجاری

چند کاناله: داشتن یک نام تجاری دیجیتال قوی اجازه می دهد تا کسب و کار در پلت فرم های مختلف آنلاین گسترش یابد. که شامل کانال هایی مانند تبلیغات آنلاین، سایت های چت و رسانه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی می شود. توانایی تبلیغ برند شما در چندین سیستم عامل متفاوت، مزیتی عالی برای هر کسب و کار است؛ زیرا این امکان را برای مشتریان مختلف ارسال می کند.

ویروسی: در این دوران دیجیتالی که زندگی می کنیم، “viral” یا “رفتن ویروسی” یک معامله بزرگ است. اساسا به معنی حداکثر قرار گرفتن در یک دوره کوتاه مدت است در حالی که در گذشته مورد سوء استفاده قرار گرفته است، می تواند سود عظیمی برای کسب و کار باشد. رفتن ویروسی لزوما چیزی نیست که برنامه ریزی شده باشد مورد مهمی در باره نام تجاری دیجیتال این است که مارک ها به راحتی از طریق اقدام دیگران (به عنوان مثال، دوست، اشتراک، بازخورد، توصیه، و غیره) تبلیغ می شوند. که بازاریابی اینترنتی نیز در این امر موثر است

تعامل: نام تجاری دیجیتال یا digital branding به مشتریان اجازه می دهد تا درگیر شوند و تجربه مشتری منحصر به فردی را ایجاد کنند. بعضی از شیوه هایی که در آن نام تجاری دیجیتال به شرکت ها اجازه می دهد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند عبارتند از : راه اندازی یک تبلیغ بنر قابل کلیک در سایت های خاص و یا ایجاد یک GIF برای نمایش بهترین ویژگی های شرکت شما که این کار هم یک نوع تعامل ، digital branding و بازاریابی اینترنتی است

ارتباطات بهتر: ایجاد یک نام تجاری دیجیتال باعث می شود که شما بتوانید با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. ارزش مارک ها در طول سال ها صادق است و در حال توسعه هستند تا با نسل جوان تر هماهنگ شوند که هنوز هم ارزش سنتی دارند که نسل های قدیمی را در هیئت مدیره نگه می دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن